mereka

kasi ikan makan.

19 September 2011

pencarian "BIBIK TERHOT 2011", kini bermula.


oleh kerana kesibukan gua bekerja sebagai seorang Marine Surveyor yg amat berdedikasi pada tugas, menyebabkan gua tak punya cukup masa utk melakukan kerja2 rumah. seperti mengemas bilik, mencuci pakaian, membuang sawang labah2, membuang sarang anai2, membuang sampah yg dah penuh kat dalam plastik sampah kat dapur tu, mengemop lantai, mencuci pakaian, membasuh kenderaan, serta memberi makan, minum, memandikan dan belaian kepada 5 ekor kucing peliharaan gua dan kawan2 serumah gua. si combi, cumi, kiki, tomtom dan mokmu.

dan dengan itu, gua mengumumkan, bahawasanya, pencarian "BIBIK TERHOT 2011" kini bermula secara rasminya.

gua akan mengadakan sesi ujibakat / temuduga pada bulan hadapan. (yg mana tarikh dan tempat sebenar masih belum dpt diconfirmkan lagi) gua sibuk ni.

pertandingan ini terbuka kepada semua warganegara MALAYSIA termasuk negara2 JIRANnegara2 KOMANWEL, negara2 ASIA PASIFIK, atau negara2 yang mempunyai suhu TIDAK LEBIH DARI 32 DARJAH CELCIUS. 
(sebab2 : jangan tanya bole?)

dan utk lebih memudahkan lagi para peserta, disini gua ada menetapkan beberapa syarat, ciri2, dan kriteria untuk calon yg layak menghadiri sesi ujibakat pencarian "BIBIK TERHOT 2011".
(yg ni sila amek perhatian lebih ok)

i) mestilah seorang WANITA TULEN. jika ada yg hadir sebagai WANITA PALSU, dan jika terkantoi, perserta tersebut akan dijatuhi hukuman mandatori penjara 20 tahun, ATAU 70 kali sebatan, ATAU denda setengah juta ringgit, ATAU ketiga2nya sekali.

ii) mestilah berumur 18 ke 25 tahun sahaja. kpd perseta yg sudah melebihi had umur, sila jangan hadi ke sesi ujibakat gua. tolong.

iii) fasih berbahasa MALAYSIA atau OMPUTEH. melayu jawa pun takpe, tapi jgn pekat sangat, takut jap lagi gua tak faham plak apa yg lu cakap.

iv) warna dan tona kulit tidak boleh melebihi had yg telah ditetapkan.


(ha ni time datang interview sorang2 kena test ni dulu, 
yg mana lebih had kira gagal)
v) ketinggian tidak kurang dari 150cm dan tidak lebih dari 180cm. (sebab2 : terpaksa dirahsiakan)

vi) mesti boleh bekerja 7 hari seminggu. tak boleh cuti kecuali time gua balik kampung. jangan ada yg asek nak balikkk je kerjanya.

vii) bebas dari segala penyakit berjangkit, yg membawa wabak,atau penyakit yg serius2.

viii) tidak mengamalkan sihir dan ilmu hitam. takut kang elok2 lu keje ngn gua kat malaysia, 
last2 gua yg ikut lu balik negara asal lu.




ix) peserta2 yg mempunyai bakat nyanyian, pandai bemain musik, anda mempunyai kelebihan.

x) senang citer yg ada pakej la.. semua ada. dari rupa, suara, bakat, semua complete. macam nak jadi artis atau penyaynyi la konon2nya.. bole?

contoh2 yang ada macam ni la..

anne hatthaway
preity zinta
asmiranda putri
scarlett johannsen

borang2 penyertaan boleh didapati di semua kedai2 runcit utama, stesen2 minyak, emporium,supermarket, hypermarket dan pusat karaoke yg RM100 sejam ke atas sahaja. harap maklum.

cepat. sebelum terlambat.
borang penyertaan anda boleh dihantar pada alamat rumah gua.
(carik la sendiri, nak seribu daya, taknak seribu dalih)

ok.bye.




No comments:

Post a Comment