mereka

kasi ikan makan.

22 November 2010

my first date. luff luff!

Air pasang pagi,
surut pukul lima,
Bangun pagi-pagi,
Siram pokok bunga.
Pokok bunga melur,
Tanam tepi batas,
Itik bertelur,
Ayam menetas..
 
ok abes dah.boleh tepok tangan ok! 
yah kuat lagi kuat!
kuat lagi kuat! hm.
-__-"
 
ok takder org tepok.
nari gua bangon pagi2 bkn nk siram pokok bunga,tapi gua bangon pagi2 nari nk g bank.bank apa bank bank boom.lol.
ok tak.bank BSN ok.ada apa?ada ada saja.-__-"
ada interview lar glerr..
haha gua?amar?boy?pegi interview kat bank?apa jadah ek?
ok disebabkan tahap kebosanan yg melampau nk wait further memana tapi xdpt g,so gua pown telah merajinkan diri utk menghadiri temuduga terbuka kt bsn ktn neyh.
lu tawh,temuduganya esok hari baru malam ini hari nk sebok2 pegi prepare.hah memang tak r kan.
baru sebok2 nk cari baju..cari kasot..cari tie..cari sijil itu ini.. mana nk perfect der.
so..penyudahnya kul 3 pagi baru setel,baru nk tdow.
den kul 6 da bngon siap sumer..kul 8 pagi lak da tepacak kat depan BSN gaya org nk g date.(ye arh mana taknya dah pakai semat2 kowt) haha.
 
tunggu punya tunggu 8 sengah baru nk bukak..rebut2 pegi bratur ngn isi form..kul 10 setel.ok itu baru pasal isi form.kesah menunggu nk kena panggil nama lagi dah tanak 2 jam plak kan.
kul 11 lebeyh camtu nama kena panggil..naik atas tetiba kena mengarang essay pasal benefit bsn,pasal challenging in sales life apa bagai sumer..sengah jam gua karang setel.
dah2 setel2 tiba2 dia suh kua p lunch.apakah?bler nk interbiu neyh?
 
so dah pegi lunch zohor apa sumer,masok balek,jeng je jenggg..!
awek bank tu ckp kena tunggu lg.tunggu turn.nanti dah panggil nama baru bley masok.
0owwkayyyy..-__-"
 
setelah sejam melangut cam menunggu durian jatuh je tanah..barulah nama gua dipanggil oleh ci awek bank turh.(comel)
maka dengan langkah yg bergaya gua pown masok lah kedalam bilik temuduga tersebut..
mak aieh..3 org skali hat tukang interbiu nohh.cuaq!
dah2 duk diri lekloq depan depa.aku pown beri salam sepatah.
uii depa kata aku cam bunkface! hahhah! watde??!!
aku dtg bkn nk interbiu nyanyi 0oii..tapi xpa pasai dia dah puji dak.aku senyum jer lah.(:
k dah bebel2 sumer depa suh aku kenaikan diri..cerita tentang diri..akedemik..pengalaman kerja suma2..aku pown cter arh dengan lancaq..0oii speaking omputeh habaq ang neyh.muka abeh series.hah.

pas abeh aku cita suma terus depa tanya aku tentang apa dia benefit bsn..apa itu micro finance..mortgage..then apa itu personal loan.
weit3..tahukah aku akan semua itu??
derr..gua study amek cargo survey derr..bkn accounting.haha.
tapi jgn ingt gua taktaw..apa guna 3 sem aku blajaq sal insurance law xtaw jwb..at least taw lar jwb cket2 even xbrapa nk full kan..lekk r..hat lain2 yg datang interbiu suma related,aku jer yg tak.
aku bkn apa..saja nk cari pengalaman interbiu di arena sebenar..ecceh.
at least t da taw caner situasi dia law nk p interbiu hat betol2..ye dak?
haaa..

sooo..dah bebel2 suma maka kul 4 lebeyh tadi pown selesai suda hari yg memenatkan aku..
dah.tu jer aku nk citer.abes dah lar.hm.



 



 













No comments:

Post a Comment