mereka

kasi ikan makan.

14 November 2010

aku remove ang! rawrrrr!


ok now i was thinking bout nak remove some people on my facebook..semakin hari gua nengok dah semakin ramai org kat fb gua neyh..ntah sape2 ntah.bkn ape..serabut kowt.bler gua approve..pastu gua say thnks tanye ape bagai sumer taknak plak lu reply.weyh ape motif lu add gua? bek xyah add law tanak kwn dowh!
pastu jap g ada plak yg jenis asek nk berchatting jer kt fb chat turh,pantang tgk gua ngonline.gua tak suke chat kat situ lar derr..sorry law tak knal mang gua tak lyn ok.sorry..

yg tu takpe g..ney yg kes main gune gamba org len wat page sendiri lg r macam ci! pastu nk sembang bohong.ini arh,itu arh.skali kantoi pdn muke lu.nasihat gua untuk org2 camneyh..awak..kador2 kan lah ke diri tu..law dah awak tu rupe cam tu,terime jer lar..xyah nk amek gamba artis2nye..bedose wakkk..
cam sy ney haa..sy sedor sy ney xcomel..tapi xder pown nk nipu2 gune gambo org len..wakk...contohilah sy ok.berubahlah..sempena raye aji yg membawa maksud berhijrah neyh.berhijrah dari keburukan ke kebaikan...insya Allah.. (:

FYI..gua tak approve sumer yg add gua..law gua rase nk approve..gua approve larh..law tak..sorry lah..bkn pe..gua taw lu bkn knl gua pown..saje nk add suke2 ye tak?hmm tu pasal arh gua ignore jer.

p/s:
tapi..kepada sesapa yg gua tak approve tu..tapi still cam nak ngat bekawan ngn gua dengan seikhlas hati..xpe..sy bley trime..awk msg jer kt fb sy k.thnks!





No comments:

Post a Comment