mereka

kasi ikan makan.

17 November 2010

pepagi raye aji!

assalamualaikum dan salam aidiladha kepada semua umat islam di dunia yg menyambut hari raya aidiladha..juga kepada dedi saya..mami saya..serta adek beradek saya yg kini berada di malaysia..
pertama sekali..boy nak mohon ampun dan maaf kerana tak dapat pulang berhari raya pada tahun ini..lek r raye aji jer kowt..ini semua gara2 boy takleyh nak cuti..pasal lepas ney nak kene berangkat ke dubai lak..pastu paris,turki dan new delhi..
takpe mami,dedi..nanti ujung taon boy balek ok.dont worry.cuma diaharapkan agar seisi keluarga berada dalam keadaan sihat dan sejahtera..wassalam..

amar fadhli
-hokkaido-


*******

hah! hokkaido lu! gua kt umh ney der..ada jer haa kat pekan neyh..saja gua nk cter sal raye aktiviti gua pada pagi reraye aji semalam.

setelah bangun  pagi2 maka gua pown bersiap siapkan arh diri semat2 ngn kopiah putih kat atas kepale nak pegi semayang raya..gua turun2 dah kul 8 suku..jap g nak tunggu si izhar punya pasal yg tak mandi2 g bler gua sampai umh dia,sampai2 masjid jer dgr tok imam dah bace niat nk smayang.ok nais kan.mm.xpe arh tu,pegi gak smayangnye..khutbah pown dgr..

ok setel bab smayang raya..kita teruskan lg kepada aktiviti lepas smayang raya..ape lg law bkn akktiviti2 korban ye tak.

korban apa?larh binatang yg berkaki 4 turh lar..taktaw r plak law tempat lu ade korban ikan.haha sembelih ikan ek.gler!

dah gua malas nk cter pepanjang..lu tgk jer gamba2 yg sempat gua amek time korban semalam..
btw..aktiviti berlangsung di masjid at-taqwa pekan pahang.mm.owh,sebanyak 18 ekor telah berjaya dikorbankan.


aku sampai jer org dah ramai gler.nampak turh,fabregas pown ada beb!

geng2 brader tengah bertarung ngn lembu..owh come on bro..u can do it!!

selepas beberapa minit..lembu berjaya ditumbangkan.

get ready bro..

ughh..style tak style balut sutera seyh..

lu tengok betapa kilatnye pisaw turh dah bley taw dia punya tajam

...............

ini sangat hebat! gler gagah!

akhirnya..

geng2 melapah

-__-"

menunggu giliran..

tengah2 duk mengusya lembu..tetibe brader depan ney lalu bawak canon 1d..ok gua pown sedikit berundur.mm.

dah macam nk g tgk orang jual ubat kat pasa malam dah

ok sekian..selesai suda..(:

No comments:

Post a Comment