mereka

kasi ikan makan.

12 August 2010

kuih raya gua!

aku ney kalau nak diciterkan,macam2 bisnes aku bikin..yang halal,yg haram..sumer ada..tapi hat bulan2 pose ney yg halal..dah xkan bulan2 pose nk juai tu dak?haperla lu.


ok ney aku nak cita..aku ada produk baekkkk punyer dari umah tok aku (eh,lagi2 umh to aku ek).x..sebenarnya macik aku hat duk umh tok aku ney bikin bisnes kuih2 raya sama kurma..so bila stat pose jer dah jadi cam stokis lak umh tok aku neyh,gler byh bekotak kotak besusun ngn xbesusun kat hall tu.alaa cari income lebeyh..xder hallarh.


Aku ingat dah 2 3 taon gak kowt bisnes neyh.tah,sebenarnya aku pown xingat.tapi yang aku taw suma kuey2 raya ney sumer high class! Perghh..sumpah giler bez..bukan factory bikin der..home made maa..terbaek dari ladang kowt!ko xcayer?macam bese,meh cni try.ko don’t worry..lu hallo ja sama gua ok.
penghantaran dan tester is available.=)


Btw..ney antara jenis2 kuey2 raya yg available.ha sila2 tengok..






































jap2,actually kurma pown aku ada..YUSSOF TAIYUB bai. tapi sory r xsempat gua nak amek gambo.





P/s..ada sesape cik2 adik atau macik2 yg bekenan..sila komen untuk berurusan yg lebih lanjut.aih tosoh malu2 aih,nak malu2 apa,wat ja cam umh sendiri na.=)



No comments:

Post a Comment