mereka

kasi ikan makan.

06 August 2010

INTRO: please enter at your own risk.



So,sempena zaman yang moden lagi serba canggih berteknologi neyh, aku nak lar jugak berkongsi serba sedikit pengalaman atau info2 yang aku rasa aku taw untuk korang baca.tu pown kalau ada orang yang nak baca blog aku ye x?

ye arh,aku bukan artis pown ek ramai nak dtg baca blog aku kan? Arh lantaq pi arh,aku xkesah pown..
Mula2 dulu takder langsung niat dihati aku nak buat blog2 bagai ney..
tapi lepas baru2 ney aku follow blog sorang mamat nek,mak aieh..punye lar best blog dia,style dowh,bapak suka aku akan blog beliau.


den ada jugak lar memember aku sorang dua tiga yang berblog2 neyh,so aku pown terus tertarik untuk join..xsalah kan?



Lagi kat sini aku nak katakan ialah apa yang aku sampaikan dan katakan dlm blog aku ney  nanti mungkin akan ada sedikit sebanyak penggunaan atau tatabahasa yang kurang difahami ke,kata2 yang susah untuk korang terima ke,terasa ke..


atau yang agk kurang menyenangkn sesetengah pihak ke..
itulah yang dipanggil terlanjur bahasa.(yew dop?)
So kat sini aku nak mintak ampun banyak2 start dari awai ok!
Alaa open minded lar sikit der..budak2 muda mudi ye x?haha..
Idop kne slumber der..

 tengok muka aku tu ha..ikhlas kan maap aku neyh?



so..hope ull njoy my blog ok!
^_^

No comments:

Post a Comment