mereka

kasi ikan makan.

20 December 2011

peperiksaan.

pertama sekali. selesailah sudah peperiksaan gua dengan marine department.
peperiksaan yang gua rasa lebih sukar dan lebih penting dari SPM. mungkin.
dan sekarang, gua hanya menantikan keputusannya. samada gua lulus atau tidak.
dan jika lulus, akan ada senyuman dan lonjakan gembira tak terkata.
lebih hebat dari kegembiraan orang yang dapat 18A dalam SPM. mungkin.
harap-harap saja gua lulus. doakan ya.


apapun, ada beberapa perkara yang mahu gua kongsi.


1. gua tak dapat jawab soalan nombor 3, nombor 7 dan nombor 15. 
(sial tiba2 jadi blank)


2. gua rasa macam tengah jawab soalan kimia dengan fizik.
(tiba-tiba teringatkan sekolah)
  
3. gua habis 15 minit sebelum masa tamat. 
(rasa macam orang bodo tunggu pengawas bagi jawapan)


4. pengawas LPK tu lokek gila, langsung taknak tolong bagi jawapan. 
(ah bla ah lu, stakat behenti tengok2 baik tak payah)


5. gua tengok orang putih sebelah gua pun tak dapat jawab soalan yang gua dapat jawab. 
(lu ingat soalan dia dalam bahasa omputih lu dapat jawab la?)


6. nombor matrix gua "007"
(gila james bone la siaa!)





No comments:

Post a Comment