mereka

kasi ikan makan.

27 December 2011

aku ditemani gadis hot disepanjang perjalananku. indah.

sepanjang perjalanan dari pelabuhan klang ke KL sentral,
di dalam KTM, aku ditemani oleh seorang gadis hot yang
duduk melabuhkan punggung disebelahku.
namun aku langsung tak rasa seperti ingin menoleh untuk melihat keanggunannya.
cuma yang aku tahu, dia punya haruman yang menawan.
dapat ku hidu rambutnya yang berbau pantene.
dapat ku hidu parfumnya yang berbau dior.
oh indah.
empat puluh lima minit. tanpa satu suara.
ingin saja aku menyapanya tapi kau tahulah.
aku ini bukan yang jenis begitu.
dan setibanya di kl sentral. kami sama-sama turun di destinasi yang sama.
dan ketika itulah aku mengambil kesempatan untuk melihat keanggunannya.
dan sangat nyata sekali.
"ahh. kau bukan taste ku".
maaf.


ya. taste. citarasa.
tak semua yang pandang siti nurhaliza itu akan kata dia cantik.
dan tak semua yang pandang aaron aziz itu akan kata dia kacak.
dan mungkin jika seribu orang yang memandang aku.
mungkin HANYA sembilan ratus sembilan puluh sembilan orang sahaja
yang akan kata aku menawan.
mungkin.
kerna itulah citarasa.
dan itulah realiti.
setiap citarasa manusia itu berbeza-beza.

:)

No comments:

Post a Comment