mereka

kasi ikan makan.

27 October 2012

seat 7a 7b dan stesen dang wangi.

bagi aku, kau dan aku cuma berada di dalam satu gerabak train yang sama. yang bezanya, kau cuma berada di gerabak yang paling depan, dan aku berada di dalam gerabak yang paling belakang. dan bezanya lagi, kau mungkin naik dari stesen KLCC dan aku naik dari stesen setiawangsa. walau kita dari stesen yang berlainan, atau kita duduk di dalam kelas yang berbeza, aku harap mungkin suatu hari nanti aku mampu duduk betul-betul di seat sebeleh kau. kau seat 7a dan aku seat 7b. dan kita akan sama-sama turun di destinasi yang sama. mungkin dang wangi.

sesudah menulis mereka dan berimagi segala macam kemungkinan, baru aku teringat yang train tak punya seat yang tertera nombor atau huruf. jadi mana mungkin kita akan duduk di seat 7a dan 7b.

No comments:

Post a Comment