mereka

kasi ikan makan.

27 October 2012

oh! ozawa.

malam tadi, ozawa datang lagi. tapi kali ini ozawa datang sebagai seorang housekeeper. loceng bilik 017 berbunyi. tiga kali sebelum aku sempat membuka pintu untuk menjemput ozawa masuk.

" oh ya, please come on in, i need u clean all my tidy fucking room and all my clothes. now. "
" okay sir "

tanpa perlu banyak bicara, ozawa terus memulakan tugasnya. dan aku yang malas mahu menunggu, terus ke bathroom. i just want to take a longgggg nice bath.
teapat satu jam, aku keluar dari bathroom. aku lihat semuanya sudah selesai dikemas ozawa. perfect. tiada yang mengecewakan. kasihan sungguh ozawa, sejuk penghawa dingin pun tak mampu dari menghalang keringat ozawa dari terus terbit. ozawa yang berpkaian formal seorang housekeeper sebuah hotel lima bintang aku lihat lama-lama. kemeje lengan pendek putih dan skirt merah jambu paras peha memang sungguh padan dengan ozawa. setelah segalanya selesai, ozawa meminta diri untuk pulang kerna tugasnya telah selesai. tiba-tiba.. semua lampu serta penghawa dingin terpada sendiri. blackout. semuanya gelap gelita tanpa ada walau satu cahaya. ozawa menjerit lalu menerpa aku . . .

No comments:

Post a Comment