mereka

kasi ikan makan.

16 April 2012

seorang gadis desa yang terpikat dengan abang RXZ handsome tasik shah alam.

diriwayatkan, pada suatu petang yang damai pada pertengahan semester yang lalu, ada seorang gadis desa, yakni seorang pelajar sebuah unversiti tempatan telah terpikat dengan seorang abang rempit handsome regular tasik shah alam.

bermulanya kisah,
hajat si gadis mahu bersantai sambil kononnya mahu mengulang kaji pelajaran untuk peperiksaan yang kian hampir, tapi setelah lima belas minit mata si gadis masih tetap pada buku, akhirnya mata si gadis dipanah oleh panahan dari bola-bola cinta si abang rempit handsome bermuka jambu yang duduk bersantai bersama teman seperjuangannya yang tidak jauh dari si gadis.

mulanya si gadis hanya memandang malu tapi lama kelamaan setelah kira-kira dua puloh minit yang berikutnya, si abang rempit mula mengatur langkah. kata mula dilafaz dan akhirnya nombor hand phone bertukar tangan. mudah. sekali lafaz. dan sekali kelip.

hari rabu-
sama-sama ke pasar malam seksyen 7 beli apam balik dan ayam goreng sorang satu.

hari sabtu-
sama-sama pergi jusco bukit raja tonton wayang. (cerita harus yang paling romantik biar mudah)

tiap petang-
sama-sama si gadis dibonceng oleh abang rempit handsome melepak dan melepas rasa di tempat biasa. (diamana lagi kalau bukan tasik)

tiap malam-
si gadis dibonceng kesana kemari oleh si abang rempit handsome. ke futsal, ke kedai mamak bersama teman-teman si abang rempit handsome, dan kemana sahaja.

hujung semester-
si gadis desa menerima keputusan peperiksaan yang "sangat cemerlang".

sekian,
indahnya plot-plot cinta si gadis desa dan si abang rempit handsome tasik shah alam. :)

No comments:

Post a Comment