mereka

kasi ikan makan.

17 April 2012

gua rindu yang dijaman dulu.

gua rindu ponteng kelas kimia cikgu shukor.
gua rindu ponteng kelas fizik cikgu azmi.
gua rindu ponteng kelas BM cikgu salmiah.
gua rindu ponteng kelas EST miss tew.
gua rindu ponteng kelas mengaji.
gua rindu ponteng kelas fardhu ain.
gua rindu ponteng kelas tuisyen.
gua rindu main paya hingga lewat maghrib.
gua rindu mandi kolam tempat bunian dalam hutan.
gua rindu rasa cili yang pernah nak gua sental ke mulut.
gua rindu jadi budak famous sekolah.
gua rindu hisap rokok dalam jamban sekolah.
gua rindu buli azman sampai kena panggil dengan pengetua.
gua rindu lastik ayam kat rumah nenek.
gua rindu main tikam sampai ratus ringgit semata mahu dapat dash n kuro sebiji.
gua rindu main mak-mak masak-masak dengan semua sepupu perempuan gua.
gua rindu nak ganti RMT time rehat kalau member gua tak datang.
gua rindu nak beli buku cerita bila ada buku datang sekolah.
gua rindu nak beratur panjang2 beli vitagen dengan milo.
gua rindu nak gosok gigi ramai2 kat tepi longkang.
gua rindu nak main lawan2 pemadam ngan budak2 kelas.

gua rindu lu.

No comments:

Post a Comment