mereka

kasi ikan makan.

19 June 2011

dalam minggu ni gua cakap lu macam benda dajal jadi kat gua, pertama skali henfon kena rembat kejap, ditulisnya msg bodoh2 kat org. dah habis tersentap sentap org bila membacanya.

dah tu balik2 umah nampak plak ada sorang budak campak kucing gua kat dalam longkang depan umah gua. gila tak menyirap gua sial? dah campak2 bley buat muka pukimak plak kan. apa lu ingat kucing gua tu kayu ke cb? budak tak budak lar der. jap lg gua dapat lu memang gua cekik2 lu.
dah gua ingat takde jadi lagi, esok gua tgk skali lg kucing gua kena. pehh lu memang cb. lu tunggu jer.

satu lg benda paling tak kurang kimaknya bila facebook gua kena hacked. pehh yg ni memang serious gua hangin. lu reply msg2 gua cam haram. lu bikin byk2 status bodoh2, accept fren request sesuka hati. pandai lu kan. takpe derr. lu tak kena lg lu happy2 lar dulu.

p/s: takpe gua relaxx jer dulu.

No comments:

Post a Comment