mereka

kasi ikan makan.

13 December 2010

bapak arh.

tadi malam tengah gua duk relax layan tv tetibe terlayan terusya satu channel neyh cter sal sandwich.
bkn sandwich yg cam omak gua bikin der..mahupun sandwich hat ada jual kat coffee stret.tapi hat ney spesial punya sandwich habaq ang.sandwich kobe namanya.actually gua tal kesah lar sal nama dia..tapi gua kesahkan sal harga dia.ang agak2 brapa? skupang? dua kupang? tettttt!
takpa aku bagi ang usya dulu.tgk neyh.


haaa.amacam? da dapat agk tak brapa harganya? law ang nk taw harga sketui sandwich ney ialah
£85 @ 85 pounds sterling. atau bersamaan dengan RM 425..

ang mampu nk bli buat lunch? skali ngap dah habes ye tak. bek mkn nasik laok patin masak tempoyak takpon ikan keli masak sambal berlada. lagi cicah ngn sambal tempoyakk..kan2? (:

tapi law ang nk bli pown tak dak masalah.. janji ada duit.suma boleh. tapi stakat ney aku rasa.. aku belom lagi tergolong didalam golongan org2 seperti itu.. takpe insya Allah satu hari nanti.. doa2kan jer lah k.
amin~

No comments:

Post a Comment