mereka

kasi ikan makan.

24 October 2010

aku merinduimu!


aku merinduimu..ya..itulah kalimat yang paling sesuai untukku ungkapkan rasa rinduku kepadamu..
dinda..
sudah lama kita tidak berjumpa dan bersua muka..
kita tidak lagi selalu berjumpa seperti dulu..
kira2nya..sudah 7 atau 8 tahun kita tidak berjumpa..
owh apakah kau tidak merinduiku seperti mana aku merinduimu?
katakan padaku dinda katakan..biarku tahu apa sebenarnya yang kau rasa..
kerna sehingga saat ini..kau masih belum datang walaupun namamu kuseru beribu ribu kali.
tapi mengapa? mengapa dinda mengapa??
owh usah kau buat aku penasaran seperti ini dinda..
apakah kau mahu aku jadi gila?
jadi tolong dinda..tolong..aku mohon kau hadir kepadaku dan mengatakan yang kau juga rindu kepadaku..
dinda..
aku akan setia menunggumu..

dan jika suatu hari nanti kau hadir..
kumohon hadirlah seperti dulu.. 


 andai tak dapat hat ney..


hat ney pown jadilah dinda..

*********

hah! giler lu! giler gua sangap nak tunggu lori2 ney datang.. gua xkesah r lori milo ke..lori oveltin ke..lori vico ke.. janji dah fri caney biar bratur pepanjang cam panjang terowong SMART pown xpe.. gua sanggup..
gua heran.. sal time2 skolah rendah dulu2 jer ek yang ade? sal time gua kolej xder? mane lu pergi r?

maka kumohon..andailah sok tengahari gua bangun dari tidur jer tetibe lu datang..pehhh..akan gua habiskan sumer milo2 lu sampai licin..ok? janji sama gua. =)












No comments:

Post a Comment